Help Center
Cu ce vă putem ajuta?
Comanda dvs. este achitată, însă nu ați primit e-mailul de confirmare? Vă recomandăm să intrați în contul dvs. de client și să verificați starea comenzii dvs. Dacă nu v-ați creat un cont de client, datele despre comanda dvs. au fost trimise pe adresa dvs. de e-mail. Dacă doriți să aflați mai multe detalii despre comanda dvs., vă puteți crea un cont de client folosind aceeași adresă de e-mail de pe care ați plasat comanda. Apoi puteți accesa contul dvs. de client cu ajutorul adresei de e-mail. Comanda dvs. este vizibilă în contul de client nou creat? Atunci este foarte probabil ca acea confirmare a plății și a expedierii comenzii să fi ajuns în fișierul spam sau în fișierul bulk. Dacă nu, atunci contactați serviciul nostru de asistență clienți, este posibil să fie o eroare în adresa de e-mail introdusă.
Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.
Produsele sunt livrate în mod obișnuit de către operatorii poștali sau de cei care efectuează transportul coletelor din țara de livrare. În România, produsele sunt livrate în principal de Poșta Română. Vă rugăm să rețineți că pot apărea modificări, astfel încât coletul să fie livrat de o altă companie de transport. Companiile de transport vă pot informa despre ridicarea coletului pe numărul dvs. de telefon, care a fost precizat pe adresa de livrare, sau prin lăsarea unui aviz în cutia poștală, de ridicare a coletului de la cea mai apropiată sucursală poștală.
Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.
Plata prețului de achiziție se face online prin card. Acceptăm Visa, MasterCard, American Express, Discover și alte carduri de plată. În plus, puteți achita la noi foarte ușor și prin Apple Pay.
Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.
Bineînțeles că puteți! Dacă nu aveți un card de plată, puteți efectua plata online folosind cardul unui membru al familiei sau al unui prieten. Plata va fi automat identificată ca aparținând comenzii dvs., ca și cum ar fi fost achitată de pe cardul de plată personal.
Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.
Ne cerem scuze, însă acceptăm doar plata cu cardul efectuată online. Dacă nu aveți un card de plată, puteți efectua plata online folosind cardul unui membru al familiei sau al unui prieten. Plata va fi automat identificată ca aparținând comenzii dvs., ca și cum ar fi fost achitată de pe cardul de plată personal.
Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.
Puteți accesa contul dvs. de client apăsând aici. Încă nu aveți un cont creat? Imediat ce ați plasat o comandă, datele acesteia vor fi automat trimise pe adresa dvs. de e-mail. Dacă doriți să aflați detalii despre comanda dvs., este necesar să creați un cont de client folosind aceeași adresă de e-mail pe care ați folosit-o la plasarea comenzii. Vă puteți apoi conecta la contul dvs. de client cu ajutorul adresei de e-mail. Puteți crea un cont de client apăsând aici.
Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.
Sunt două modalități în care puteți afla numărul comenzii. 1) Puteți găsi numărul comenzii în e-mailul primit, cu confirmarea comenzii dvs. și primirea plății. 2) Vă puteți conecta în contul dvs. de client apăsând aici. Imediat ce v-ați conectat, puteți vedea comenzile plasate și numărul acestora. Comanda a fost trimisă, însă dvs. nu aveți încă un cont de client? Dacă doriți să vedeți detaliile comenzii dvs. și să aflați numărul comenzii, trebuie să vă creați un cont de client folosind adresa de e-mail de pe care a fost plasată comanda. Vă puteți apoi conecta la contul dvs. de client cu ajutorul adresei de e-mail. Puteți crea un cont de client apăsând aici.
Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.