Help Center

Cu ce vă putem ajuta?

Dacă ați primit deja e-mail-ul de confirmare a plății comenzii și de expedierea coletului, atunci comanda dvs. se află pe drum. Perioada obișnuită de livrare este de 10 până la 25 de zile lucrătoare (în acest interval sosesc 95 % dintre comenzi), iar coletul vă va fi livrat personal. În cazul în care nu sunteți acasă, compania de transport vă va lăsa un aviz de ridicare a coletului sau vă va contacta personal. În cazul în care este vorba despre un produs mic, cu o valoare de până la 70 RON, perioada de livrare este cu aproximativ 5 zile mai lungă și coletul poate fi livrat ca și o scrisoare obișnuită. Coletul livrat ca și scrisoare obișnuită va fi cel mai probabil livrat direct în cutia dvs. poștală.

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.

Comanda dvs. este achitată, însă nu ați primit e-mailul de confirmare? Vă recomandăm să intrați în contul dvs. de client și să verificați starea comenzii dvs. Dacă nu v-ați creat un cont de client, datele despre comanda dvs. au fost trimise pe adresa dvs. de e-mail. Dacă doriți să aflați mai multe detalii despre comanda dvs., vă puteți crea un cont de client folosind aceeași adresă de e-mail de pe care ați plasat comanda. Apoi puteți accesa contul dvs. de client cu ajutorul adresei de e-mail. Comanda dvs. este vizibilă în contul de client nou creat? Atunci este foarte probabil ca acea confirmare a plății și a expedierii comenzii să fi ajuns în fișierul spam sau în fișierul bulk. Dacă nu, atunci contactați serviciul nostru de asistență clienți, este posibil să fie o eroare în adresa de e-mail introdusă.

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.

Ne pare foarte rău să auzim asta, cel mai probabil coletul a fost pierdut în tranzit. Am dori să vă rugăm să așteptați încă cel puțin 10 zile lucrătoare înainte de a lua vreo măsură. Dacă nu v-a fost încă livrat coletul și a expirat perioada de 35 de zile lucrătoare de la expedierea acestuia, vă rugăm să verificați mai întâi numărul de urmărire, pe care vi l-am trimis. Apoi vă rugăm să verificați cutia poștală, deoarece se poate întâmpla ca și coletul să fie livrat acolo (în special dacă este vorba despre un produs cu valoare până în 70 RON). Eventual, ca și un următor pas, puteți contacta Poșta Română. Poșta Română o puteți contacta aici: https://www.posta-romana.ro/contact.html, telefonic la numărul de telefon: 021 9393, prin e-mail la: suportclienti@posta-romana.ro sau personal la cea mai apropiată sucursală, declarând că așteptați un transport din străinătate pe numele și adresa dvs. Se poate întâmpla ca avizul de ridicare a coletului să nu fie livrat de Poșta Română, să se fi pierdut și astfel să nu fi ajuns la dvs. De asemenea, verificați-vă mesajele SMS, este posibil să fi primit un mesaj în care să se precizeze că acest colet așteaptă să fie ridicat sau verificați apelurile pierdute, este foarte posibil să fi încercat compania de transport să vă contacteze. Dacă nu reușiți nici în acest mod să aflați mai multe informații, contactați serviciul nostru de asistență clienți. Dacă nu au trecut încă cele 35 de zile lucrătoare, coletul dvs. se află încă în tranzit. Vă rugăm să aveți răbdare.

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.

Dacă ați comandat mai multe produse, este posibil ca acestea să fie livrate de la mai mulți furnizori și ca întreaga dvs. comandă să fie livrată în mai multe colete, adică în zile diferite. Deci, dacă ați primit doar o parte din comandă, aveți răbdare, restul comenzii va sosi în curând!

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.

Dacă ați plasat o comandă și încă nu ați achitat-o, atunci în cel mult 14 zile de la crearea acesteia o puteți modifica sau anula, este suficient doar să ne trimiteți un email. Dacă v-ați achitat comanda, atunci a fost predată automat furnizorului din Asia pentru expediere și coletul se află în curs de expediere. Din păcate, în calitate de furnizori de servicii, nu putem modifica sau anula o comandă deja achitată.

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți

Durata obișnuită de livrare a coletelor este între 10 și 25 de zile lucrătoare. Perioada de livrare este mai lungă, deoarece produsele sunt trimise direct de la furnizor din depozitele lor din străinătate. Acest lucru ne permite să vă oferim cele mai mici prețuri de pe piața românească precum și transport gratuit.

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.

Produsele sunt livrate în mod obișnuit de către operatorii poștali sau de cei care efectuează transportul coletelor din țara de livrare. În România, produsele sunt livrate în principal de Poșta Română. Vă rugăm să rețineți că pot apărea modificări, astfel încât coletul să fie livrat de o altă companie de transport. Companiile de transport vă pot informa despre ridicarea coletului pe numărul dvs. de telefon, care a fost precizat pe adresa de livrare, sau prin lăsarea unui aviz în cutia poștală, de ridicare a coletului de la cea mai apropiată sucursală poștală.

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.

Plata prețului de achiziție se face online prin card. Acceptăm Visa, MasterCard, American Express, Discover și alte carduri de plată. În plus, puteți achita la noi foarte ușor și prin Apple Pay.

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.

Bineînțeles că puteți! Dacă nu aveți un card de plată, puteți efectua plata online folosind cardul unui membru al familiei sau al unui prieten. Plata va fi automat identificată ca aparținând comenzii dvs., ca și cum ar fi fost achitată de pe cardul de plată personal.

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.

Ne cerem scuze, însă acceptăm doar plata cu cardul efectuată online. Dacă nu aveți un card de plată, puteți efectua plata online folosind cardul unui membru al familiei sau al unui prieten. Plata va fi automat identificată ca aparținând comenzii dvs., ca și cum ar fi fost achitată de pe cardul de plată personal.

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.

Puteți accesa contul dvs. de client apăsând aici. Încă nu aveți un cont creat? Imediat ce ați plasat o comandă, datele acesteia vor fi automat trimise pe adresa dvs. de e-mail. Dacă doriți să aflați detalii despre comanda dvs., este necesar să creați un cont de client folosind aceeași adresă de e-mail pe care ați folosit-o la plasarea comenzii. Vă puteți apoi conecta la contul dvs. de client cu ajutorul adresei de e-mail. Puteți crea un cont de client apăsând aici.

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.

Sunt două modalități în care puteți afla numărul comenzii. 1) Puteți găsi numărul comenzii în e-mailul primit, cu confirmarea comenzii dvs. și primirea plății. 2) Vă puteți conecta în contul dvs. de client apăsând aici. Imediat ce v-ați conectat, puteți vedea comenzile plasate și numărul acestora. Comanda a fost trimisă, însă dvs. nu aveți încă un cont de client? Dacă doriți să vedeți detaliile comenzii dvs. și să aflați numărul comenzii, trebuie să vă creați un cont de client folosind adresa de e-mail de pe care a fost plasată comanda. Vă puteți apoi conecta la contul dvs. de client cu ajutorul adresei de e-mail. Puteți crea un cont de client apăsând aici.

Încă nu v-am răspuns la întrebarea dvs.? Contactați serviciul nostru de asistență clienți.