O OPORTUNITATE UNICĂ DE A INTERMEDIA ACHIZIȚIONAREA PRODUSELOR DIN ASIA LA PREȚURI AVANTAJOASE

De ce sunt atât de ieftine produsele afișate în galeria noastră online Ronie.ro și de ce nu plătiți taxe poștale? 

Vă oferim o șansă unică de a cumpăra produsele alese direct de la furnizorii acestora, din Asia. La noi, plătiți doar prețul produselor, așa cum sunt ele vândute în Asia, plus un comision redus către Operatorul galeriei pentru intermedierea achiziției.

CONTRACT DE INTERMEDIERE? NOI INTERMEDIEM, VÂNZĂTORUL TRIMITE ȘI DVS. PRIMIȚI PRODUSELE!

Da, cu noi încheiați un contract de intermediere, nicidecum un contract de cumpărare. Pe baza contractului de intermediere, care este încheiat între dvs. și Operatorul galeriei online Ronie.ro, noi putem intermedia încheierea unui contract de achiziție cu furnizorul ales - un vânzător de produse cu sediul în Asia. Așadar, de la noi comandați doar un serviciu de intermediere. Acest lucru ne permite să vă oferim cele mai mici prețuri de pe piață.

CUM FUNCȚIONEAZĂ TOTUL, PAS CU PAS


  • Puteți alege din oferta noastră produsele de care sunteți interesați să le intermediem pentru dvs. Prețul afișat pentru produsele expuse include atât prețul bunurilor, cât și costul de livrare al acestora, precum și comisionul nostru de intermediere.
  • Prin trimiterea și plata comenzii dvs., ne autorizați să luăm măsuri pentru ca dvs. să achiziționați bunurile de la vânzător. Părțile contractului de vânzare, pe care îl vom încheia în numele dvs., vor fi dvs. și vânzătorul ales din Asia.
  • Vânzătorul trimite bunurile direct la adresa dvs. Așadar, coletul ajunge la domiciliul dvs. în cel mai rapid mod posibil. Acest lucru reprezintă un avantaj semnificativ și o reducere considerabilă a costurilor în comparație cu magazinele online obișnuite, unde cumpărați produse de la furnizorul lor din România. Un astfel de furnizor trebuie să includă în prețul produselor, pe lângă comisionul său, și costurile de depozitare și de expediere a mărfurilor, care sunt considerabile și pe care dvs., în calitate de client, le veți plăti în cele din urmă. Noi nu avem astfel de costuri, așa că dvs. veți plăti doar comisionul normal de intermediere în plus față de prețul inițial al produselor. În plus, costurile de expediere sunt plătite chiar de către vânzătorii din Asia. Prin urmare, prețul final va fi mult mai mic decât dacă ați face cumpărături într-un magazin online obișnuit.
  • Coletul cu produsele alese va fi trimis din Asia de către vânzător direct către client. Coletul este livrat în mod standard de către Poșta Română.
  • La final, nu rămâne decât ca dvs. sau cei dragi să vă bucurați de produsele alese!

POSIBILITATEA RETRAGERII DIN CONTRACT

Sunteți obișnuiți cu dreptul de a vă putea retrage din contract în termen de 14 zile de la livrare? La noi nu se schimbă nimic în acest sens. Vă oferim opțiunea gratuită de a vă retrage din contractul de vânzare-cumpărare încheiat cu vânzătorul. Dacă nu sunteți mulțumiți de produse din orice motiv, le puteți returna pur și simplu. Deoarece dorim să compensăm nemulțumirea dvs., vă vom rambursa toți banii achitați (adică nu doar prețul de achiziție al bunurilor, ci și comisionul nostru de intermediere). Pentru mai multe informații despre condițiile de retragere, vă rugăm să consultați Termenii și condițiile noastre comerciale.

CUM FUNCȚIONEAZĂ RECLAMAREA SERVICIILOR NOASTRE

Dacă nu sunteți mulțumiți de calitatea serviciilor noastre, de exemplu, în cazul în care vi se livrează bunuri diferite în cadrul unui contract de achiziție pe care îl intermediem pentru dvs. sau dacă bunurile sunt livrate cu întârziere, le puteți reclama la noi. Vă oferim diverse compensații, pentru o prezentare generală, vă rugăm să consultați Procedura noastră privind reclamațiile.

CUM FUNCȚIONEAZĂ RECLAMAREA DEFECTELOR DE CALITATE A PRODUSELOR

Ronie.ro este doar un intermediar, nicidecum un furnizor de produse, de aceea nu suntem responsabili pentru calitatea produselor livrate. Așadar, defectele de calitate ale produselor trebuie reclamate direct la vânzător, nicidecum la noi. Noi vă vom transmite bineînțeles datele de contact ale vânzătorului.

Nu sunteți dispus să faceți asta? Oferim facilitarea gratuită a reclamațiilor la vânzător în primele două săptămâni de la primirea produselor. Pentru mai multe condiții cu privire la facilitarea reclamațiilor, vă rugăm să consultați Termenii și condițiile noastre comerciale.

Totuși, în marea majoritate a cazurilor, nu va trebui să vă confruntați cu reclamația produsului, deoarece clienții noștri sunt în mare parte mulțumiți de calitatea produselor furnizate.

NU EZITAȚI SĂ NE CONTACTAȚI

Este ceva neclar sau aveți alte întrebări? Nu ezitați să ne contactați. Vă vom răspunde în cel mult 48 de ore.

Vă rugăm să citiți Termenii și Condițiile noastre comerciale înainte de a alege produsele dorite.